Pages

18 mai 2012

bio-dieren?

dit zijn dus undercover beelden van biologische varkenskwekerijen:
http://issuu.com/ongehoord/docs/onderzoeksmagazine?mode=window&pageNumber=1
in Nederland.
Vandaag op de actie kreeg ik een boekje in mijn handen van Ongehoord , ze zijn uit Nederland. Het ging over drie varkenshouerijen die een "prijs" hadden gekregen van Wakker Dier. Het is gewoon ongelooflijk  hoe weer de regels niet worden toegepast maar erger nog dat een andere dierengroepering dan nog een prijs geeft en dus mee doe! Erg .
Ik dacht aan u toen ik het boekje zag want je bent ook bezig met die bio - normen zoals veel mensen. Ze willen geen dierenleed, en kiezen daarvoor voor een label zoals in de usa: humane meat of compassion meat!
Verschrikkelijk hoe de maatschappij alle betekkennis aan de woorden uitrekt.
Ik heb de (undercover) beelden van de bio-varkenstal gezien.
EET GEEN DIERENLEED